غزل های محبوب من

غزل های محبوب من

بهترین و زیباترین غزل ها را در اینجا بخوانید
غزل های محبوب من

غزل های محبوب من

بهترین و زیباترین غزل ها را در اینجا بخوانید

ایــن بـیـت هـای تازه که پر باز می کنند

ایــن بـیـت هـای تازه که پر باز می کنند
در آســمــان عشق تـــو پرواز می کنند

ای مـــطــلــع عزیز غزل های من ببین
این شاعران بــه نــــام تو آغاز می کنند

هــــــر مصرع قصیده، غزل، چارپاره را
با لحظه لحظه ذکر تو دم ساز می کنند

با نام نامی تو ســخــن زنده می شود
با عین، لام، یای تـــــو اعجاز می کنند

دل گویه های ناب تو بعد از هزار سال
اسـلام را همیشه سر افراز می کنند

مــولا! بلند پایه ترین قلعه های شعر
در را بـه روی وسعت تو باز می کنند

حــتـــی هـنـوز موی یتیمان خسته را
با دست های عاشقی ات ناز می کنند

یک کاسه شیر، یک غزل تازه، نان، نمک

مــــردان مرد مثل تو پــرواز مـــی کنند

«نغمه مستشار نظامی»


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد