غزل های محبوب من

غزل های محبوب من

بهترین و زیباترین غزل ها را در اینجا بخوانید
غزل های محبوب من

غزل های محبوب من

بهترین و زیباترین غزل ها را در اینجا بخوانید

گـــفتی : غزل بگو ! چه بگویم ؟ مجال کو ؟

گـــفتی : غزل بگو ! چه بگویم ؟ مجال کو ؟

شیرین من ، برای غــــزل شور و حال کو ؟

 

پـــر می زند دلم به هــــــوای غـزل ، ولی

گـیــرم هـــــوای پر زدنم هست ، بال کو ؟

 

گــیــرم به فــــــــال نیک بگیرم بــهــــار را

چــشـــم و دلــــی برای تماشا و فال کو ؟

 

تــقــویم چــارفـصل دلـــــــــم را ورق زدم

آن برگـــــهای ســبـــز ِ سرآغاز سال کو ؟

 

رفــتــیـم و پرسش دل مـــا بی جواب ماند

حـــــال سوال و حوصله ی قیل و قال کو ؟

«قیصر امین پور»


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد